مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا و هیگواین می توانند به یکی از بهترین زوج های هجومی تاریخ یووه تبدیل شوند.

دیبالا و هیگواین می توانند به یکی از بهترین زوج های هجومی تاریخ یووه تبدیل شوند.

پائولو روسی، اسطوره ی ایتالیا اعتقاد دارد یوونتوس با هیگواین می تواند قهرمان اروپا شود و تصمیم گنزالو ایگواین بر مبنای پول نبوده است.

 

او در مصاحبه ای با گاتزتا دلااسپورت گفت:

 

هیگواین بازیکن فوق العاده ای است که قدمی بسیار مهم در پیشرفت رو به جلو را برای یوونتوس تضمین می کند. آنها حالا می توانند واقعا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اقدام کنند. فکر می کنم تصمیم هیگواین بر مبنای پول نبود، بلکه به این خاطر بود که می خواهد قهرمان شود، نه فقط در ایتالیا، بلکه در اروپا. شاید او بهترین مهاجم نوک حال حاضر اروپا نباشد، اما در بین 3 رتبه ی برتر است. من دیده ام که او چه کارهای فوق العاده ای انجام می دهد، او با هر روشی می تواند گل بزند و تضمینی برای گلزنی است.

 

دارنده ی توپ طلای اروپا ادامه داد:

 

او یک مهاجم نوک کلاسیک است، در محوطه ی جریمه درنده اما می تواند با هم تیمی هایش هم کارهای ترکیبی انجام دهد در نتیجه او یک مهاجم نوک با سبک قدیمی است که خصوصیات بازیکنان مدرن را دارد. تکنیک خوبی دارد، اما قدرت بدنی اش هم مناسب است. نقطه ی قوت او این است که در برابر دروازه حفظ می کند و با عزم راسخی بازی می نماید. اگر یک گل بزند به سرعت به دنبال به ثمر رساندن دومی است، عطشش برای گل و پیروزی به شکلی بی نقص در راستای نوع برخورد یوونتوس است، پس به سرعت در یوونتوس جا می افتد. تقطه ی ضعف؟ پیدا کردن نقطه ضعف در بازی هیگواین سخت است، شاید توانایی اش در زدن ضربات سر.

 

این بازیکن آرژانتینی فصل قبل رکورد گلزنی تاریخ سری آ‌ را شکست، رکوردی که از فصل 49‐50 تا به حال دست نخورده باقی مانده بود.

 

پابلیتو روسی در پایان گفت:

 

او با ماریو مانژوکیچ بسیار متفاوت است، پس باید رویکرد یووه تغییر پیدا کند. برای مکس آلگری داشتن دو مهاجم متفاوت در یک تیم بسیار مهم است، مانژوکیچ بیشتر در خدمت تیم است اما تمام کنندگی اش به اندازه ی هیگواین موثر نیست. مطمئنا هیگواین در یوونتوس کمتر گل خواهد زد و باید گل هایش را با پائولو دیبالا تقسیم کند، اما فکر نمی کنم تفاوت بزرگی داشته باشد، او در اوج قدرتش است و به سرعت جا می افتد. دیبالا خارق العاده است و می تواند کنار هر کسی بازی کند. پس مطمئنم زوج دیوانه کننده ای با هیگواین تشکیل خواهد داد، آنها می توانند به یکی از بهترین زوج های هجومی تاریخ بیانکونری تبدیل شوند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: